FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie mogę zapoznać się z oferowanymi przez Państwa produktami?

Produkty oferowane przez firmę, znajdują się w katalogu na stronie internetowej. Można je również obejrzeć w hurtowni przy ul. Letniej 12.

Czy towar z katalogu dostępny jest „od ręki”?

Towar w większości przypadków dostępny jest od ręki, w magazynie. Zdarza się jednak, z przyczyn niezależnych od hurtowni, okresowy brak produktu lub grupy produktów. Wówczas klient zostanie poinformowany przez PPHU peGAZ o terminie realizacji danego zamówienia.

Czy mogę zamówić towary, których nie ma w katalogu na stronie?

Tak, jest możliwość zamówienia towaru od producentów, z którymi firma współpracuje, nawet jeśli nie ma go w katalogu.

Nie jestem pewien, co wybrać. Czy mogę liczyć na poradę w zakresie oferowanych produktów?

Oczywiście, doświadczenie i zdobywana wieloletnie wiedza chętnie jest przekazywana klientom. Doradzamy i podpowiadamy, jakie rozwiązanie będzie najlepsze.

Czy mogę liczyć na rabaty?

W hurtowni peGAZ są organizowane akcje rabatowe. Najlepiej pytać na miejscu lub telefonicznie. Wielkości rabatów zależne są od częstotliwości i wartości dokonywanych zakupów.

W jaki sposób mogę zakupić oferowane przez Państwa produkty?

Zakupu oferowanych przez hurtownię produktów można dokonać osobiście w siedzibie firmy lub złożyć zamówienie mailowo i dokonać płatności przelewowej zgodnie z ustaloną kwotą.

Czy mogę zamówić towar z dostawą?

Tak, np. po złożeniu zamówienia e- mailem oraz przesłaniu potwierdzenia przelewu. Doliczany jest w tym przypadku koszt transportu, zależny od wymiaru i wagi zamówionego towaru. Realizujemy wysyłki różnymi firmami spedycyjnymi, m. in. DPD, InPost, paczkomaty.

Jaki jest czas realizacji opłaconego zamówienia dokonanego drogą mailową?

Przyjęte i opłacone zamówienie jest wysyłane w jak najkrótszym czasie. Jeśli towar jest dostępny „na półce”, wysyłany jest najczęściej w ciągu 24 godzin.

Czy w hurtowni mogę zapłacić kartą?

Tak, w hurtowni jest możliwość płatności zarówno kartą płatniczą, blikiem, jak i gotówką.

Czy możliwe jest wystawienie faktury przelewowej z odroczonym terminem płatności, np. 14 dni?

W przypadku stałych klientów, możliwe jest wystawianie faktur przelewowych. Przy jednorazowych zakupach akceptowalne formy płatności to przedpłata, gotówka, karta lub blik.

Czy zakupione przeze mnie produkty posiadają gwarancję?

Wszystkie oferowane przez PPHU peGAZ produkty posiadają gwarancję producenta.

Czy mogę dokonać zwrotu lub wymiany towaru?

Można dokonać zwrotu lub wymiany towaru, który jest dostępny w magazynie firmy peGAZ. Zwrotowi i wymianie nie podlega towar zamówiony specjalnie pod klienta, w tym szafki gazowe, na które została pobrana zaliczka.

Jak wygląda procedura reklamacji towaru?

Reklamacje należy zgłaszać tylko i wyłącznie drogą mailową na adres biuro@ipegaz.pl lub pisemnie w siedzibie firmy PPHU peGAZ.

Masz jakieś dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub napisz, a my chętnie Ci pomożemy!

Kontakt

Oferujemy produkty:

#

Masz pytanie?
Chętnie na nie odpowiemy!

Kontakt